Як зареєструватися в системі

У системі Portmone працює єдина реєстрація профілів для всіх продуктів компанії, що охоплює кабінети:

Клієнти, зареєстровані в одному з програмних продуктів, можуть використовувати свій логін для входу в інші кабінети системи. Це дуже зручно, адже в разі використання одного логіна в кабінеті білера і мерчанта вам стає доступний безшовний  перехід між цими кабінетами. Крім того, ви отримуєте розширені функції для роботи.

Зверніть увагу: доступ за єдиним акаунтом працює лише для користувачів, що зареєструвалися з початку 2021 року за номером телефона.

Зареєструйте власний акаунт або зайдіть у наявний. Якщо ви реєструєтеся на Portmone вперше, ознайомтеся з публічним договором на використання продукту «Білінг». Далі вкажіть:

  • прізвище, ім’я та по батькові;
  • контактний номер телефону (логін);
  • email (контактну інформацію);
  • пароль для входу в кабінет.

Верифікуйте ваш номер телефону.

Після підтвердження система переведе вас на сторінку власного акаунту для створення кабінету білінгу.

У профілі користувача ви можете також переглянути ваші дані та змінити:

  • нікнейм чи повне ім’я;
  • електронну пошту;
  • номер телефону.

У вкладці «Мої кабінети» можна переглянути кабінети, до яких ви маєте доступи, а також створити новий.

У розділі «Зміна пароля» можна змінити пароль для вашого профілю. 

Зверніть увагу: пароль зміниться у всіх програмних продуктах Portmone за вашим обліковим записом.

Якщо ваш акаунт уже зареєстрований в системі Portmone, вам треба увійти під власним логіном і паролем, а вже потім створити кабінет.

Верифікуйтеся натисканням кнопки «Увійти». Якщо забули пароль, скористайтеся функцією його відновлення.

Якщо у вас є кабінет, і ви бажаєте створити ще один для іншого ОСББ з окремими політиками та налаштуваннями, перейдіть у профілі в розділ «Мої кабінети». Натиснувши кнопку «+», створіть новий кабінет. Ви автоматично отримаєте в ньому права адміністратора і зможете запрошувати нових користувачів.

Поділитися в месенджерах
Залишилися запитання? Зверніться до служби підтримки