Інтеграція Дії та Portmone: відкриваємо нові можливості

Інтеграція Дії та Portmone: відкриваємо нові можливості
Stanislav Shulga
Stanislav Shulga
2 042

Сплачуєте через сервіс Portmone суми понад 30 тис. гривень і стикаєтеся з необхідністю ідентифікації? Ми подбали про ваш комфорт і спрощення цієї процедури. Спільно з Міністерством цифрової трансформації України ми запустили проєкт інтеграції мобільного застосунку Дія з платформою Portmone. Відтепер нашим клієнтам доступна можливість ідентифікації згідно з вимогами законодавства лише в кілька кліків. У чому полягає перевага такого рішення для користувачів — читайте далі.

Віддалена ідентифікація: важливий крок до спрощення cashless-операцій

Модернізація вимог до здійснення моніторингу фінансових операцій і доходів громадян внесла зміни в процес онлайн-оплат. Згідно з новими правилами, що набули чинності у квітні минулого року, без ідентифікації можливо ініціювати транзакції на суму до 30 тисяч гривень. У випадку, якщо сума операції перевищує зазначений ліміт, суб’єкти фінансового моніторингу, що надають послуги у сфері онлайн-платежів (до них належить і сервіс Portmone), зобов’язані супроводжувати переказ коштів або віртуальних активів інформацією про платника. Потрібні такі дані:

  • ПІБ (по батькові — за наявності);
  • номер картки, рахунку, електронного гаманця, з якого знімаються кошти. Якщо рахунку немає — знадобиться унікальний обліковий номер транзакції, за яким можна відстежити операцію;
  • паспортні дані, відомості про реєстрацію (для нерезидентів — місце тимчасового перебування);
  • реєстраційний номер картки платника податків.

Шукати кожен з цих документів окремо, робити копії, сканувати та надсилати на пошту — довгий і не дуже приємний процес. На щастя, інтеграція Дії та Portmone дає можливість пройти ідентифікацію за декілька секунд. У застосунку зібрані зацифровані документи громадян і дані з відповідних державних реєстрів, необхідні для здійснення фінмоніторингу. Крім того, ми надаємо можливість ідентифікації платника через Bank ID та за допомогою звернення до служби підтримки Portmone.

Важливий нюанс

Правило про необхідність ідентифікації поширюється на банківські платежі, перекази та погашення кредитів (якщо сума перевищує 30 тис. гривень), але не стосується:

  • оплати «комуналки»;
  • податків, штрафів та інших обов’язкових платежів;
  • оплати товарів або послуг, якщо операція супроводжується інформацією про банківську картку платника.

Віддалена ідентифікація на Portmone: як це працює

Де та як пройти ідентифікацію? Усе просто: під час здійснення оплати за реквізитами ви заповнюєте поля електронної форми та вводите суму, яку бажаєте сплатити. Якщо за законом оплата вимагає перевірки, система повідомить вам про це автоматично — ви опинитеся на сторінці, де зможете вибрати ідентифікацію через Дію (з доступом до даних ID-паспорта, закордонного паспорта, ідентифікаційного коду) або Bank ID. Останній спосіб підходить власникам паперових паспортів і відкриває доступ до паспортних даних, зокрема інформації про дату народження та місце реєстрації, а також до коду платника податків.

Не розібралися зі стандартними способами ідентифікації чи маєте громадянство іншої держави? Підготуйте ваші особисті документи (паспорт, ІПН тощо) і зверніться до служби підтримки нашого сервісу. Ви можете зателефонувати за вказаним номером телефону, написати співробітнику в месенджері або надіслати email за адресою support@portmone.com.

Portmone піклується про своїх клієнтів

Сервіс онлайн-платежів Portmone не тільки дотримується букви закону, але й забезпечує надійний захист персональних даних користувачів. З проведенням транзакцій та ідентифікацією легко розбереться навіть новий клієнт, котрий користується сервісом уперше. У разі виникнення труднощів ми завжди готові допомогти. Вибирайте легкі та комфортні платежі, залишайтеся з Portmone!

Сподобалась стаття? Оцініть, будь ласка. Автору буде приємно 😌
Та поділіться в месенджерах