Оновлення в застосунку Portmone для iOS: що змінилося

Оновлення в застосунку Portmone для iOS: що змінилося
Stanislav Shulga
Stanislav Shulga
176

Мільйони українців обирають Portmone для здійснення регулярних платежів насамперед завдяки зручності та безпечності транзакцій. Ми, своєю чергою, не стоїмо на місці та постійно вдосконалюємо сервіс. Цього разу оновили головний екран і основні розділи застосунку для iPhone.

Як змінився головний екран

Відтепер головний екран ділиться на три частини: 

  • «Страховки»;
  • «Платежі»;
  • «Транспорт». 
Це саме ті види онлайн-послуг, якими, за нашими спостереженнями, клієнти користуються найчастіше. Команда Portmone зосередилася на поліпшенні функцій, пов’язаних з придбанням страхових полісів, здійсненням грошових переказів, сплатою комунальних послуг, поповненням мобільного і транспортної картки. Отже, тепер один сервіс може замінити кілька різних застосунків. 

Після першого відкриття оновленої версії система сповіщає користувачів про зміни у повідомленні на головному екрані.

Крім того, даються короткі вказівки щодо використання нових можливостей.

Оновлення екрана «Страхування»

Відкриваючи розділ, користувач бачить блоки з обов’язковими та найпопулярнішими страховими послугами. Після натискання на кожну з них відкривається перелік доступних пропозицій від компаній-страховиків.

Проскроливши сторінку вниз, ви побачите перелік усіх придбаних вами полісів.

Якщо ви ще не страхували своє життя, здоров’я або майно через Portmone, вам буде запропоновано перейти до каталогу та обрати потрібний поліс.

Як працює категорія регулярних платежів

Розділ «Платежі» — це фактично головний екран з деякими змінами. Відкривши його, ми бачимо 4 клікабельних блоки: «Поповнити мобільний», «Переказати кошти», «Оплатити комуналку» і «Всі послуги». Нижче йде блок з останніми платежами, що розміщуються списком у хронологічному порядку.

Як виглядає розділ «Транспорт»

У разі відсутності в системі прикріпленої до профілю транспортної картки користувач бачить пропозицію додати проїзний. 

Щоб зареєструвати картку в системі, потрібно обрати вид електронного проїзного, дати йому назву і вказати номер.

Після додавання картки (якщо їх декілька) демонструються в системі у вигляді слайдера.

Клієнти Portmone можуть бачити в застосунку кількість поїздок на балансі, мають змогу перейменувати або видалити e-квиток (опція відкривається після натискання на зображення). Відповідні зміни відбуваються в шаблонах. 

Кнопка «Інші послуги» веде до розділу «Транспорт» з повним переліком можливих опцій та компаній. В блоці «Останні платежі» знаходяться всі транзакції категорії в хронологічному порядку — від останніх до найдавніших.

Меню внизу екрана в усіх розділах залишається стандартним. Проте користувач може вибрати оформлення на свій смак — у світлих або темних тонах.

У найближчому майбутньому ми плануємо запровадити нагадування про завершення дії страхових полісів. Опція буде втілена у вигляді банера під основними блоками.

Ви є постійним користувачем Portmone, проте оплачуєте комуналку, поповнюєте транспортну картку і купуєте страхові поліси лише на сайті? Обирайте ще швидший та зручніший спосіб платежів. Завантажте застосунок в App Store, оцініть його переваги та не забудьте поділитися своїми враженнями у відгуках.

Сподобалась стаття? Оцініть, будь ласка. Автору буде приємно 😌
Та поділіться в месенджерах
Коментарі (2)
Чинікнейм
07 Грудня 2023 18:51
Круто! молодці, так тримати!
0
Відповісти
Приховати відповіді Переглянути відповіді
Stanislav Shulga
11 Грудня 2023 09:59
Дякуюємо!
0