Еквайринг – must have для сфери продажів

Еквайринг – must have для сфери продажів
azakharova
azakharova
3 129

Що таке інтернет-еквайринг і як швидко його можна підключити до сайту або до мобільного додатку магазину?

Що таке інтернет-еквайринг і як його підключити

Оплата за допомогою банківських карт поступово витісняє готівку. Етап недовіри до новомодного пластикового пристосування пройшов, і зараз навіть представники старшого покоління спокійно розраховуються з його допомогою. Бізнес реагує на таку тенденцію, установлюючи платіжні термінали і проводячи транзакції онлайн. Послуга, яка дозволяє приймати безготівкові платежі онлайн, називається інтернетеквайрингом.

Ця технологія дає можливість розраховуватися карткою за покупки товарів в інтернет-магазинах або сплачувати за послуги. Щоб отримати доступ до інтернет-еквайрингу, компанія повинна бути юридичною особою, мати розрахунковий рахунок в банку і підписати договір із постачальником послуги еквайрингу (створити «Мерчант-акаунт»).

Еквайринг: переваги, види і алгоритм підключення послуги

Еквайринг стрімко набуває популярності завдяки своїм перевагам.

  • Зручність. Оплата карткою зручна як для покупця, так і для продавця. Немає необхідності видавати здачу, не потрібно зберігати купюри і монети. Процедура оплати відбувається все швидше, що збільшує пропускну здатність каси, що важливо якщо мова йде про точки продажу офлайн.
  • Збільшення середнього чека. Сучасний клієнт рідко носить багато готівки при собі. Так роблять здебільшого консерватори, кількість яких зменшується щомісяця. Зазвичай людина має при собі готівкові кошти на «кишенькові» витрати, але не на великі покупки. Оплачуючи картою, покупець себе не обмежує і зрештою витрачає більше.
  • Захист від підроблених купюр. Як би добре не були навчені касири, у магазини періодично потрапляють фальшиві гроші. Використання банківської карти виключає такий ризик.
  • Відсутність впливу людського фактора. Автоматизація допомагає уникнути недостачі через помилки співробітників. Неправильно порахована сума, отримана від покупця, помилки при видачі решти – це все джерела збитків. У разі використання еквайрингу все вирішує програма, яка не помиляється.

Еквайринг з’явився в результаті запитів сучасного споживача. Деякі покупці зовсім не носять готівку з собою. І якщо така людина прийде до вас за покупками і дізнається про відсутність терміналу, вона віднесе гроші конкуренту. Прийом електронних платежів – спосіб істотно розширити клієнтську базу, тому що культура онлайн платежів зростає з кожним роком.

Існує три види еквайрингу: торговий, мобільний та інтернет-еквайринг.

Торговий еквайринг

Картинки по запросу "POS-терминал фото""

Це класичний приклад операції з використанням POS-терміналу. Така послуга з’явилася першою і вона до сьогодні не втрачає актуальності. Кошти надходять на банківський рахунок продавця  вже за мінусом знятої комісії за послугу.

Сплачувати за покупки можна не лише пластиковою карткою, а й мобільним пристроєм із електронним чіпом NFC.

Мобільний еквайринг

В Україні така система зустрічається рідше. У цьому випадку POS-термінал підключається до мобільного телефону. На смартфон встановлюється програмне забезпечення, яке дозволяє проводити фінансові операції.

Такий варіант зручний для компаній, які проводять виїзні роботи та потребують можливості приймати оплату на місці. Додаток автоматично списує з продавця комісію за користування сервісом.

Інтернет-еквайринг

Картинки по запросу "интернет эквайринг фото""

Таку систему використовують інтернет-магазини. Розрахунок проводиться через захищену платіжну сторінку. Покупець вводить дані карти, які передаються банку-емітенту. Якщо введена інформація правильна, кошти перераховуються продавцю з утриманням комісії за проведення операції.

Комісію бере банк і процесингова компанія, яка здійснює переказ коштів. Вона ж і бере на себе відповідальність за захист коштів на банківській карті та персональної інформації покупця.

Учасники інтернет-еквайрингу

Щоб забезпечити швидкий, успішний та безпечний процес переказу коштів за послуги або товари продавця, існує декілька сторін, які беруть участь в проведенні транзакцій.

  • Клієнт. Той, хто сплачує за товар чи послугу.
  • Банк-емітент. Виготовляє і видає пластикові карти. Відповідальність емітента – точність розрахунків при проведенні грошового переказу із використанням банківської карти.
  • Продавець. Той, хто надає товар або послугу (на сайті, в додатку, в торговій точці).
  • Банк- еквайєр. Забезпечує продавця обладнанням для проведення платежів (POS-термінал), відкриває йому розрахунковий рахунок та зараховує кошти, отримані від покупця.

Якщо налаштування еквайрингу здійснене правильно, проведення транзакції займає лише кілька секунд. При цьому операція є захищеною з точки зору як продавця, так і покупця.

Як підключити еквайринг

  • Все починається з вибору процесингової компанії, яка надає послугу інтернет-еквайрингу. Наприклад, Portmone.com.
  • Визначившись із партнером, клієнт через сайт заповнює заявку на підключення.
  • Наступний етап – збір та подача документів. Займатися цим варто лише після узгодження деталей із потенційним партнером, адже перелік документів може відрізнятися залежно від особливостей бізнесу.
  • Якщо компанія дає «добро», сторони підписують договір. У контракті повинна бути чітко вказана інформація щодо деталей співпраці та суми комісії (залежно від типу бізнесу), а також щодо алгоритму вирішення спорів, якщо такі виникнуть.
  • Далі клієнт обирає варіанти підключення (API, готові CMS-модулі або SDK для додатків iOs та Android). Або у випадку торговельного еквайрингу – обирає обладнання для проведення транзакцій. Тоді партнер зобов’язаний налаштувати його і навчити клієнта ним користуватися.

От і все. Далі проводяться тестові платежі. Якщо все ґаразд, то клієнт вже може повноцінно використовувати цю технологію у своєму бізнесі.

Як безпечно, надійно та вчасно підключити еквайринг від Portmone.com

Думаєте, що підключення еквайрингу – це довга і марудна процедура? Ви помиляєтеся!

За допомогою сервісу Portmone.com це робиться швидко і легко. Необхідно пройти процедуру реєстрації, налаштувати особистий кабінет – і вже можна приймати платежі!

Обслуговування від Portmone – це в першу чергу, безпечні і своєчасні транзакції.

Переваги сервісу:

● можливість блокувати гроші на рахунку клієнта на строк до 7 днів;

● можливість виставляти рахунок через мобільний телефон або електронну пошту;

● можливість виставляти до 100 рахунків за один раз;

● клієнт сам здійснює управління автоматичними платежами;

● клієнт один раз вводить дані карти, а в подальшому вписує тільки CVV код.

Покупцеві приємно і зручно працювати з компанією, яка дозволяє йому платити так, як він/вона цього хоче. Клієнти більше довіряють таким продавцям і залишаються з ними надовго. Адже, якщо клієнт довіряє – то клієнт купує.

Отже, ви дізналися про цю послугу, як підключити еквайринг і де саме це краще зробити. Залишилося пройти реєстрацію і розпочати тішити своїх клієнтів простотою проведення платежів вже зараз.

Сподобалась стаття? Оцініть, будь ласка. Автору буде приємно 😌
Та поділіться в месенджерах
Коментарі