Кабінет і акаунт білера — це два окремих об’єкти. Спочатку ви створюєте профіль користувача, а потім з власного акаунта реєструєте кабінет у білінговій системі.

Під час заповнення форми потрібно вказати:
- ЄДРПОУ чи ІПН компанії. Інформація про неї автоматично підтягнеться з opendatabot.ua;
- тип компанії. Це важливий параметр, від якого залежать вигляд персонального акаунту (ОР, договір, картка) і функціональність кабінету. У кожного білера є специфічні процеси, що відповідають діяльності компанії. Наприклад, облік лічильників доступний лише комунальним підприємствам. Параметр є базовим для кабінету, змінити його неможливо;
- кількість регулярних рахунків, які виставляє компанія щомісяця;
- дата початку обліку. Вам потрібно вказати, з якого періоду здійснюватимуться нарахування. Опція дозволяє уникнути помилок: нарахування на дати, що передують вказаній, неможливі. Цей параметр пізніше можна буде змінити в налаштуваннях кабінету;
- валюта обліку. За замовчуванням це гривня. Виставляти рахунки можна і в інших валютах, але надалі сума конвертуватиметься і записуватиметься в базу даних у валюті обліку. Базовий параметр не підлягає редагуванню.
Після реєстрації для зручної роботи в кабінеті потрібно здійснити низку налаштувань:
- створити та заповнити дані компанії;
- визначити й додати об’єкти білінгу;
- заповнити особові рахунки (є пакетне завантаження);
- вказати статті нарахування, тарифи, внести початкові залишки;
- переглянути шаблони та за необхідності відкоригувати вигляд картки ОР і рахунку, проводки й політики роботи з боржниками;
- налаштувати інтеграцію з банком, щоб система самостійно розносила платежі;
- налаштувати інтеграцію з системами Portmone і «Приват», щоб вивантажувати та вчасно доставляти рахунки мешканцям.
Додавання компаній, банківських рахунків і ліцензій
Щоб додати компанію, необхідно відкрити розділ «Налаштування кабінету». Далі перейдіть у вкладку «Наші компанії». Натисніть «+Наша компанія».

Для першої компанії система підтягне інформацію з ЄДР за кодом ЄДРПОУ, що вказувався на етапі реєстрації кабінету. Якщо ви додаєте другу компанію, після відкриття картки введіть код ЄДРПОУ і натисніть кнопку «Підтягнути дані». Перевірте відомості, що підтягнулися, додайте актуальні контакти. Ця інформація використовуватиметься службою підтримки системи для зв’язку з вами. Збережіть дані. Надалі ви зможете редагувати в картці всю інформацію, крім коду ЄДРПОУ.

Далі вкажіть банківські рахунки компанії. Якщо їх декілька, обов’язково визначте основний, що використовуватиметься за замовчуванням.
.
Під час реєстрації нової компанії система створює безоплатну тестову ліцензію з максимальним доступом до всіх функцій кабінету на 3 місяці. Коли її термін сплине, білеру буде надіслано рахунок за доступ до кабінету. Нова ліцензія активується після оплати. Детальну інформацію можна знайти у вкладці «Ліцензії» картки компанії.