Наша команда продовжує вдосконалювати свої сервіси для максимальної зручності користувачів, і цього разу ми раді презентувати новий функціонал в особистому кабінеті — можливість самостійного керування бонусами. Відтепер кожен може вирішувати, як краще використовувати отримані бонусні бали — автоматично списувати їх сплати комісій, або накопичувати для подальшого використання.
Що таке автоматичне списання бонусів та як воно працює?
Раніше система автоматично списувала накопичені бонусні бали для покриття комісій при здійснення платіжних операцій. Це було зручно, адже дозволяло зменшити загальну суму витрат, але не підходило тим користувачам, що хотіли накопичувати бонуси для послідуючого використання.
З появою нового функціоналу клієнти отримали можливість самостійно обрати: продовжувати автоматичне списання бонусів на комісію чи накопичувати їх на своєму рахунку.
Як працює новий функціонал?
- Ви можете ввімкнути або вимкнути автосписання бонусів через особистий кабінет на веб-версії ів мобільному застосунку на платформі iOS).
- Управління автосписанням здійснюється в розділі “Бонуси”, де за бажання можна поставити у потрібну позицію – вимкнено чи увімкнено – тогл “Автосписання бонусів під час оплат”.
Навіщо потрібна можливість керування списанням?
Можливість керування списанням дозволяє вам обрати потрібну стратегію використання бонусних балів. Наприклад, якщо ви не бажаєте витрачати власні кошти для поповнення мобільного, функція вимкнення списання бонусів стане у нагоді, адже дозволить швидше накопичити необхідну кількість балів (1 бал = 1 грн) для оплати тарифного плану вашого мобільного оператора.
Як увімкнути/вимкнути автоматичне списання бонусів
За замовчуванням функція автосписання вимкнена. Це стосується як існуючих клієнтів, так і нових користувачів.
Обмеження
Навіть при вимкненій функції автосписання, бонуси автоматично списуються для оплати тарифного плану “Місяць”, якщо їх достатньо для покриття. Для повернення таких бонусів:
- Знайдіть рахунок у розділі “Архів”.
- Оплатіть його повторно зі звичайного рахунку.
Щоб скористатися новим інструментом, виконайте такі кроки:
- Авторизуйтеся в особистому кабінеті на сайті Portmone. Якщо ви ще не зареєстровані в системі, потрібно створити акаунт, що займе не більше 2-х хвилин.
- Перейдіть у розділ “Бонуси” та знайдіть перемикач “Автосписання бонусів під час оплат”.
- Увімкніть перемикач для автоматичного покриття комісій або вимкніть, щоб бонуси накопичувалися.
Тут же можна переглянути поточний баланс доступних та бонусів, що очікують зарахування.
Переваги для користувача
Автоматичне списання бонусів буде корисне тим споживачам, які часто проводять оплати за допомогою сервісу Portmone і бажають зменшувати свої витрати. В той же час накопичення бонусів підходить для тих, хто не хоче витрачати накопиченні бали для сплати комісії, а бажає використати їх для поповнення свого мобільного, або вивести на банківську картку та зняти у вигляді готівки.
Новий функціонал особистого кабінету дозволяє кожному користувачеві налаштовувати використання бонусів відповідно до своїх потреб, що зробить використання сервісу ще більш зручним та вигідним. А ми нагадуємо, що за допомогою Портмоне можна не лише оплатити рахунки за комуналку, здійснити грошовий переказ та оплатити інтернет, а й придбати автоцивілку чи оформити онлайн позику.