Коли варто подавати показники лічильників, щоб уникнути некоректних нарахувань

Коли варто подавати показники лічильників, щоб уникнути некоректних нарахувань
Stanislav Shulga
Stanislav Shulga
5

Більшість киян і споживачів комунальних послуг з інших міст України подають показники приладів обліку наприкінці поточного місяця або ж у перші дні наступного розрахункового періоду. Для клієнтів «Київводоканалу» діє інший графік. Розповідаємо, коли та як надсилати дані про обсяги спожитої холодної та гарячої води, щоб уникнути помилкових нарахувань.

Коли можна і коли не варто передавати показники

«Київводоканал» неодноразово офіційно повідомляв, що з 1 до 9 числа кожного місяця бази обліку водопостачальника закриті, а показники не приймаються. У цей період компанія обробляє дані за минулий місяць і формує платіжки за надані послуги. 

Київводоканал

Передавати дані приладів обліку варто з 10-го по останнє число місяця. Якщо ви забудете зробити це вчасно, нарахування буде здійснене на основі середнього споживання за попередні періоди. Неподання показників протягом тривалого часу може призвести до значних помилок і плутанини в подальших нарахуваннях. 

Втім, завдяки доступності зручних онлайн-інструментів передання водоканалу інформації щодо спожитих обсягів води — взагалі не проблема. Процес займає лише кілька хвилин.  

Як передати показники за воду і розрахуватися з постачальником

Передати дані про водоспоживання кияни можуть:

  • подзвонивши операторові «Київводоканалу», а також на сайті постачальника послуги, через Viber- чи Telegram-бот;
  • за допомогою платформи Portmone.

Щоб передати показники лічильника на нашому сайті, зробіть наступні дії:

  1. Авторизуйтеся на платформі та увійдіть у власний кабінет.
  2. Оберіть блок «Передача показів».
  3. Натисніть «Додати лічильник».
  4. Оберіть регіон (м. Київ) і компанію «Київводоканал».
  5. Введіть особовий рахунок і назву лічильника. Натисніть «Додати».
  6. Внесіть актуальні цифри з приладу обліку в спеціальне поле. Система автоматично розрахує обсяг спожитої води.
  7. Натисніть кнопку «Передати показники».

Крім того, на нашому сайті та в мобільному застосунку можна здійснити оплату за холодну, гарячу воду та водовідведення. Алгоритм дуже простий:

  1. Знайдіть у каталозі категорію «Комунальні послуги», вкажіть у спеціальному полі свій регіон — м. Київ.
  2. Оберіть «Київводоканал» у переліку компаній.
  3. Вкажіть номер особового рахунку, натисніть «Оплатити».
  4. Ознайомтеся з нарахуваннями та переконайтеся в їхній коректності. 
  5. Заповніть поля з даними банківської картки або виберіть платіж через Apple Pay/Google Pay та підтвердьте транзакцію.

Ви також можете відкрити розділ «Комунальні послуги», знайти виставлені за вашою адресою рахунки та оплатити їх усі разом у два кліки, не вводячи жодних додаткових даних. Щоб розраховуватися за комуналку максимально швидко і не пропустити жодну платіжку, попередньо авторизуйтеся на платформі та додайте одну або декілька адрес в особистому кабінеті.

З Portmone все просто: подали показники, знайшли рахунки, оплатили — і жодних клопотів аж до наступного місяця. Спробуйте та переконайтеся!

Сподобалась стаття? Оцініть, будь ласка. Автору буде приємно 😌
Та поділіться в месенджерах