Як передати показання електролічильників

Як передати показання електролічильників
Stanislav Shulga
Stanislav Shulga
3 075

Лічильники електроенергії — прилади, котрі є в усіх квартирах, офісах і приватних будинках. Щомісяця споживачі електроенергії передають показники постачальникові послуг. Якщо дані не надійшли, компанія нараховує середню плату, орієнтуючись на обсяги споживання за попередні місяці. Не знаєте, як передати показники за світло? У цій статті є відповіді на всі запитання.

Як знімати показники електролічильника

Збираючись зняти показники лічильника, зверніть увагу на тип приладу. Сьогодні споживачі використовують 2 види лічильників:

  • індукційний. На табло одна або дві останні цифри відокремлені комою або іншим кольором. Їх не треба враховувати. Щоб передати показники світла, дивіться на цифри, розташовані перед комою або позначені чорним кольором. Вони вказують на використані цілі кВт*години. У деяких приладах немає розділення комою та використовується один колір. У такому разі слід записати всі цифри;
  • електронні. На табло послідовно демонструється вся інформація (дата, час, сила струму, обсяг використаної електроенергії). Щоб передати показники світла, потрібно дочекатися появи на панелі цифр із позначенням kWh. Як і у випадку з індукційним приладом, запишіть цифри до крапки (коми, іншого кольору).

Якщо у вас встановлений 2- чи 3-тарифний лічильник, потрібно знімати дані з урахуванням кожної зони. Необов’язково чекати на появу потрібних позначень на табло. Перемикайте дані кнопкою «введення», доки на панелі не з’явиться потрібна вам інформація.

Як передати показники світла (на прикладі Києва)

Використовуйте можливості сайту Portmone. Сервіс онлайн-платежів співпрацює безпосередньо з постачальником електроенергії у Києві — компанією Yasno. Користувачі Portmone можуть оплачувати на сайті комунальні послуги та вносити показники за світло. Для цього підійде будь-який електронний пристрій із підключенням до інтернету. Угоди укладено також із постачальниками електроенергії в інших регіонах України. Потрібно лише вибрати в каталозі компанію, послугами якої ви користуєтеся.

Надіслати показники на сайті Portmone можуть зареєстровані користувачі. Ця функція доступна в особистому кабінеті. Процедура реєстрації проста і займає мінімум часу.

Щоб скористатися цією можливістю, слід створити шаблон:

  1. Авторизуйтеся на сайті Portmone.
  2. Виберіть у списку послуг сервісу у верхній частині інтерфейсу категорію «Комунальні послуги».
  3. Виберіть серед запропонованих організацій свого постачальника електроенергії.
  4. На сторінці, що відкрилася, введіть у спеціальному полі номер особистого рахунку, котрий використовуєте для оплати електрики.
  5. Натисніть поле «Створити шаблон».

Відтепер оплата електроенергії та передача показників за світло займатимуть мінімум часу. Користувачі Portmone одержують рахунки в особистому кабінеті. Сервіс надсилає повідомлення з нагадуванням про необхідність оплати на електронну пошту.

Щоб повідомити постачальнику кількість спожитої електроенергії, виконайте декілька простих дій:

  1. Зайдіть до особистого кабінету.
  2. Виберіть «Передача показників» у меню.
  3. Виберіть зі списку компанію Yasno (для Києва).
  1. На екрані відкриється спеціальне поле, куди необхідно внести показники лічильника.
  2. Натисніть на кнопку «Передати показники».
  3. Система проведе розрахунок використаного протягом місяця обсягу електроенергії.

Ці дані надходять безпосередньо до постачальника. За кілька днів до особистого кабінету буде відправлений рахунок із сумою до оплати.

Чому показники можуть не прийняти

Це може статися з кількох причин:

  • число менше, ніж у попередній період;
  • інформацію подано некоректно (переплутано зони для 2-тарифного лічильника, вказано невірний номер особистого рахунку). Перш ніж передати показники ел. енергії, ретельно перевірте всі дані;
  • обсяг значно відрізняється від середньомісячного споживання та переданих раніше фактичних даних;
  • інформація суперечить показникам, знятим контролером компанії. Перевірка лічильників працівниками постачальника електроенергії здійснюється регулярно.

Якщо ви не припустилися помилок, зв’яжіться з компанією, що надає послугу, і розкажіть про проблему.

У які числа слід передавати показники за світло

Для коректного визначення фактичного споживання компанія Yasno рекомендує фіксувати значення за 1–2 дні до закінчення місяця. Передати показники електролічильника можна до 2 числа (включно) наступного за розрахунковим місяця. Деякі компанії приймають дані до 3 числа (включно). Дізнатися точні терміни подання показників можна на сайті постачальника електроенергії.

Що відбувається, якщо споживач не повідомив інформацію про фактичне споживання? Постачальник послуги визначає витрату електроенергії з урахуванням середньодобового та середньомісячного споживаного обсягу.

Особливості зонних тарифів

З кожним роком все більше споживачів встановлюють 2- та 3-зонні прилади. Використовуючи більшу частину електроенергії в періоди мінімального навантаження на мережі, ви зможете заощаджувати.

Тарифи для 2-зонних приладів:

Тарифна зонаПеріод діїКоефіцієнт
Ніч23:00 — 7:000,5
День7:00 — 23:001,0

Тарифи для 3-зонних приладів:

Тарифна зонаПеріод діїКоефіцієнт
Ніч23:00 — 7:000,4
Пік08:00 — 11:00; 20:00 — 22:001,5
Напівпік07:00 — 08:00; 11:00 — 20:00; 22:00 — 23:001,0

Щоб визначити вартість електроенергії у кожній зоні, потрібно помножити тариф на коефіцієнт.

Способи подання показників лічильника світла

Сервіс Portmone допоможе вам розв’язати рутинні завдання без зусиль. Тут можна подавати показники та оплачувати послуги з мінімальними витратами часу. Альтернативний варіант — передати показники світла безпосередньо постачальникові послуги. Використовуйте такі способи:

  • сайт або сторінки у соціальних мережах;
  • кол-центр;
  • відділ по роботі з клієнтами.

Переваги сервісу Portmone

Клієнти надають перевагу нашій компанії з кількох причин:

  • можливість оплатити на одному сайті всі комунальні послуги, покупки, страхування, квитки, паркувальне місце та багато іншого;
  • мінімальна комісія, акції та знижки;
  • максимальний рівень захисту персональних даних;
  • швидкі транзакції.

Сервіс «Портмоне» має бездоганну репутацію і пропонує користувачам комплексні переваги. Якщо ж у вас виникнуть питання щодо фінансових операцій або передачі показників лічильників, — звертайтеся, ми завжди раді допомогти.

Сподобалась стаття? Оцініть, будь ласка. Автору буде приємно 😌
Та поділіться в месенджерах