
26 лютого нам виповнюється 23 роки. Команда Portmone приймає привітання та вітає всіх користувачів і партнерів з нашим спільним святом! Так, це не помилка, адже ви також причетні до роботи платформи, до наших успіхів і досягнень. Щиро вдячні за ваш постійний зворотний зв’язок, за участь у благодійних ініціативах і підтримку на конкурсах. Саме завдяки вам ми стаємо кращими та продовжуємо рухатися вперед. З нагоди річниці підіб’ємо підсумки 23-го року нашої роботи та розповімо деякі цікаві факти про нас, про які ви точно не знали.

Досягнення Portmone за рік
Протягом року, що минув, нам вдалося:
- доставити користувачам 110 млн рахунків;
- опрацювати близько 155 млн транзакцій;
- залучити майже 3 тисячі нових партнерів.
Сума благодійних переказів, що були здійснені через Portmone, сягнула понад 68 млн грн! І за це ми безмежно вдячні кожному небайдужому користувачеві.
Portmone.Billing
Portmone.Billing — корисний інструмент для роботи комунальних служб, ОСББ, територіальних громад, охоронних підприємств та освітніх закладів. Сервіс дає змогу:
- створювати рахунки на оплату комуналки та інших послуг у декілька кліків;
- доставляти платіжки в особистий кабінет користувача Portmone, в застосунки банків, на email та в месенджери;
- приймати платежі від клієнтів готівкою через термінали, за допомогою банківських карток, Google Pay, Apple Pay, перекази IBAN 2 IBAN;
- приймати показники лічильників.
Portmone.Billing дозволяє ефективно вести облік платежів і заборгованостей, керувати фінансами та оптимізувати комунікацію з мешканцями.
BankPay
Новітня технологія Bank Pay, яку наприкінці минулого року Portmone презентував своїм клієнтам, є справжнім проривом у сфері онлайн-розрахунків. Унікальний FinTech-продукт дає покупцям можливість здійснювати оплати на сайті продавця без необхідності вводити реквізити та проходити перевірки. Платникові достатньо просканувати QR-код і підтвердити транзакцію в мобільному застосунку. Застосування такого рішення інтернет-магазинами зменшує витрати на комісію, дозволяє обходитися без РРО та надає бізнесу додаткові переваги перед конкурентами.

Платежі Apple Pay та інші корисні функції для наших клієнтів
Ми зробили платежі Apple Pay доступними не тільки для переказів на сайті, а й для транзакцій з гаджетів на iOS. Крім того, додали можливість оплат ApplePay на гаджетах, що працюють на Windows, та інших пристроях у браузерах, відмінних від Safari.
Серед наших останніх нововведень, що варті уваги:
- впровадження функції «Повторити платіж», що дає змогу здійснювати переказ коштів, не очікуючи виставлення рахунку;
- верифікація особистих даних через Дію;
- можливість виведення бонусів, накопичених в рамках програми Cashback, на банківську картку;
- розширення функцій розділу «Адреси». Раніше прикріплювати до адреси можна було лише рахунки, що виставлялися постачальниками, тепер — будь-які інші шаблони, наприклад, для оплати домашнього інтернету, телебачення, охорони тощо. Обов’язково скористайтеся новою опцією, зробіть ваші регулярні платежі ще простішими та зручнішими.
Ще один важливий крок, який ми зробили, — надання користувачам можливості пропонувати власні ідеї щодо поліпшення роботи платформи. Щоб скористатися такою можливістю, варто увійти в особистий кабінет, натиснути кнопку «Подати ідею», пройти авторизацію, описати пропозицію та зробити публікацію. Таким чином за вашу ідею зможуть голосувати інші користувачі, а ви, своєю чергою, зможете підтримувати їхні пропозиції.
Portmone — лідер у галузі FinTech
Підтвердженням прихильності клієнтів і високої оцінки наших зусиль експертами у сфері фінтех є отримання:
- золота в номінації «Найкращий сервіс для онлайн-платежів» та бронзи в категорії «Найкращий партнер бізнесу з прийому платежів» на премії PSM Awards 2024;
- срібла у номінації «Найкращий провайдер з прийому онлайн-платежів» під час вручення всеукраїнської премії FinAwards 2024 від «Мінфін» та Finance.ua.
Обирайте Portmone як партнера, і ми гарантовано забезпечимо:
- зручність здійснення транзакцій та прийняття коштів, економію часу;
- безпеку та надійність платежів;
- широкий вибір послуг і корисних функцій;
- швидку підтримку в телефонному режимі, онлайн-чаті або через email-листування.
Ще кілька цікавих фактів про нашу платформу
Пишаємося нашими досягненнями та хочемо додатково поділитися деякими цифрами, з яких ви можете дізнатися про нас ще більше цікавого.
- Найбільша кількість адрес в одного унікального клієнта — 99.
- Найбільша кількість сплачених рахунків у одного користувача — 7829.
- Найбільше транзакцій минулого року здійснено на користь «Київтеплоенерго» — усього їх налічується понад 3,3 млн.
Служба клієнтської підтримки Portmone працює 24/7, 365 днів на рік. За минулий рік працівники нашого call-центру здійснили та прийняли більш ніж 115 тисяч дзвінків. Загальний час, витрачений ними на надання консультацій, склав 4148 годин 44 хвилини та 19 секунд. Понад 35 тисяч діалогів наші спеціалісти провели в онлайн-чатах і отримали більше ніж 1200 відгуків. Ми завжди готові відповісти на ваші запитання та надати в деталях всю потрібну інформацію, і ці цифри є тому прямим підтвердженням!

Дякуємо всім нашим користувачам і мерчантам за довіру, за ваші ідеї та пропозиції, а також за допомогу ЗСУ, донати на потреби людей та тварин, що постраждали через війну. Ваша підтримка стимулює нас рухатися далі та підкорювати нові вершини. А отже, продовжуємо працювати разом задля нашого кращого майбутнього.