Як швидко зв’язатися з оператором «Київстар»: дієві способи

Як швидко зв’язатися з оператором «Київстар»: дієві способи
Stanislav Shulga
Stanislav Shulga
13

Ситуації, коли потрібно терміново подзвонити на гарячу лінію «Київстар», трапляються досить часто. Зазвичай абоненти звертаються з питаннями щодо оновлення пакета послуг, підключення нових опцій або зміни тарифу. І хоча у більшості випадків відповіді можна знайти в онлайн-довідці на сайті або в застосунку, іноді не обійтись без розмови з фахівцем з підтримки. Тому ми зібрали для вас усі можливі способи, що допоможуть швидко зв’язатися з оператором в Україні та за кордоном.

Як подзвонити оператору «Київстар»

Зателефонувати на гарячу лінію оператора з питань мобільного зв’язку абоненти можуть за номерами:

  • 466 — з мобільного «Київстар»;
  • 0–800–300–466 — з номерів інших українських операторів і стаціонарних телефонів.
Усі дзвінки безоплатні, тож ви зможете додзвонитися в підтримку, навіть якщо термін дії пакета послуг закінчився та у вас немає коштів на балансі. 

З питань щодо домашнього інтернету і телебачення користувачі телефонують до оператора вже за іншими номерами, звертання за якими також безоплатні:

  • 460 — всередині мережі;
  • 0–800–300–460 — з будь-якого іншого українського номера.

Попри те, що за з’єднання з оператором платити не потрібно, баланс мобільного варто поповнювати вчасно — щоб мати можливість у будь-який час набрати близьких, користуватися інтернетом зі смартфона тощо. Нагадуємо, що поповнити рахунок легко можна в додатку або на сайті Portmone. Просто знайдіть блок «Поповнити мобільний» на головній сторінці, введіть номер телефону, суму від 1 гривні та натисніть кнопку підтвердження. 

До речі, під час поповнення балансу номера, зазначеного під час реєстрації на Portmone, комісія не стягується. Ще одну можливість заощадити мають учасники програми Cashback, котрі можуть поповнювати рахунок отриманими за покупки бонусними балами.

Звернення через онлайн-чат і месенджери

У пікові години лінія часто буває перевантажена, тож зв’язку з оператором доводиться чекати довго. Якщо ваше питання не потребує термінового розв’язання, ви можете звернутися до фахівця через онлайн-чат на сайті компанії, а також у месенджерах:

  • Viber;
  • Telegram;
  • Facebook Messenger.

Щоб відкрити чат-бот, знайдіть «Київстар» у пошуку месенджера. Для надсилання запиту варто погодитися на оброблення персональних даних і дотримуватися вказівок віртуального помічника. Онлайн-консультанти добре працюють, коли потрібно уточнити умови тарифу, перевірити рахунок, отримати довідку щодо послуг або розповісти про проблему. Цей метод економить час і дозволяє знайти відповідь на питання, якщо ви намагалися подзвонити оператору, але поспілкуватися так і не вдалося.

Зв’язок через мобільний застосунок «Мій Київстар»

Застосунок «Мій Київстар» — один з найзручніших каналів для запитів оператору. В ньому є онлайн-чат для звернення до служби підтримки з різних питань. У застосунку можна перевірити стан рахунку, поповнити мобільний «Київстар», отримати інформацію про тарифи та доступні послуги.

Дзвінок оператору «Київстар» у роумінгу

Абоненти «Київстар», котрі перебувають за кордоном, мають змогу зателефонувати оператору за номером +380 (67) 466–04–66. Безоплатні дзвінки доступні в країнах усіх трьох тарифних зон роумінгу, тобто майже в усьому світі. Тож перед виїздом у відпустку, до родичів чи у відрядження збережіть номер служби підтримки в контактах.

Якщо додзвонитися в колцентр не виходить, можна залишити запит на зворотний дзвінок, набравши комбінацію *105*466#. Оператор перетелефонує вам, втім, у такому разі розмова буде платною.


Поради для швидкого з’єднання з оператором

Якщо вам потрібно дізнатися інформацію про дійсний тариф і послуги, акції та вигідні пропозиції, вартість SMS і дзвінків за кордон, можливості придбання додаткових гігабайтів інтернету, скористайтеся застосунком, чат-ботом або функціями голосового меню після виклику.  

Щоб з’єднатися з оператором і швидко розв’язати питання без зайвих дзвінків, скористайтеся простими порадами.

  • Набирайте номер колцентру «Київстар» у непіковий час, наприклад, вранці в будній день.
  • Якщо не маєте часу на очікування з’єднання або не бажаєте слухати довгі підказки голосового меню під час дзвінка, обирайте спілкування зі службою підтримки через онлайн-чат чи месенджер. 
  • Приготуйте необхідну інформацію заздалегідь, щоб не змушувати оператора чекати, доки ви знайдете, наприклад, суму і час останнього списання коштів. Опишіть проблему коротко і зрозуміло, чітко сформулюйте запитання.

Де б ви не знаходилися — вдома чи за кордоном — оплатити мобільний зв’язок від «Київстар» завжди допоможе Portmone. Зареєструвавшись на платформі та створивши шаблон в особистому кабінеті, ви зможете здійснювати транзакції лише у два кліки. Крім того, на Portmone можна легко поповнити мобільний Vodafone, lifecell, заплатити за комуналку та інтернет.

Отже, зв’язатися з оператором «Київстар» можна різними способами. Варто лише обрати канал, що буде найзручнішим саме для вас у конкретній ситуації. Якщо питання термінове, краще телефонувати, якщо ви не готові чекати з’єднання або перебуваєте за кордоном — простіше написати в чат. І головне — не забувайте вчасно поповнювати рахунок. За допомогою Portmone ви зможете зробити це в будь-який зручний момент.

Сподобалась стаття? Оцініть, будь ласка. Автору буде приємно 😌
Та поділіться в месенджерах